10 feb 2010
enterenyinant VI
Quinze nits més tard alguns d'aquells que es van trobar al voltant d'aquella taula van veure sortir el sol plegats. Van tastar llits desconeguts. Van plorar sense llàgrimes. Van riure sense xiscles. Van traçar línies sense cap regla i van tancar cercles.
12 ene 2010
...but I like it!
5 ene 2010
6^6 flaixos de Berlin
6 llocs (+1)= Eberswalder, Aleksander Platz, Jannowitzbrücke, Potsdammer Platz, Brandenburger Tör, Checkpoint Charlie + Zürich Airport...
6 cançons= Servidor BSD, Sigues paranoic, Sense València no hi ha independència (ni sense la Franja tampoc), Alcohol^5, wikiwiki, sexo, cerveza y tortilla de patatas...
6 anècdotes= patates braves per esmorzar, la noia que caminava amb sandàlies i mitgetes per la neu, una pegadolça llaaaaargaaaa, cartrons de ducados rubio a canvi de cosa verda, aprendre a mentir jugant al kiriki, la guerra de neu al monument dels jueus...
6 frases cèlebres= lukintumaiais (ojos de serpiente), Giussepe puto amo!, assertivitat!, estan sonats aquests alemanys!, Posa't el mubuntu (o com evangelitzar els ignorants), un espontani!...
6 parades tècniques= Duncken, Cbase, Vapiano, hot-dogs, Restaurant-Cabanya a Aleksander Pl, últim cocktail a Kastanianallee.
10 dic 2009
f
Vaig saludar amb un somriure de felicitat extrema: vacances! i ho vaig explicar amb ganes al cambrer i al conegut de la barra. Van respondre amb enveges i riures. De seguida vaig agafar la birra i vaig seure en una taula amb el diari. Vaig demanar una altra birra i vaig encendre l'enèssim cigarro.
-Ei, et fa res que segui amb tu?
-Què va! Millor beure acompanyada, no trobes?
Vam parlar de tot i de res. Ens vam acabar les birres respectives i vaig anar al lavabo. Qua vaig baixar vaig veure que sobre la taula hi havia un cocktail. Orgasme de Gata, va dir. I em va mirar als ulls directament i m'ho va dir amb una veu profunda que em va fer posar la pell de gallina. Vam seguir parlant de la feina, de coses per fer durant les vacances, de què ens agradava posar-nos per dormir a l'estiu...
Quan vam fer el primer glop del segon Orgasme de Gata, les cadires es tocaven i rèiem de qualsevol frase a cor que vols. Vam trobar alguns punts en comú tot i que era una mica complicat. Ell passava del 40 i jo no arribava als 30. Ell tenia un negoci online i jo tractava cada dia amb centenars de persones. Però a tots dos ens apassionaven Kerouac i Sabina. I els riures van passar a ser paraules amb veu rogallosa i tendra.
Entre Orgasme i Orgasme vaig pujar a rentar-me la cara. M'atreia sense saber perquè. I el mirava als llavis i als ulls i al nas i no podia evitar desitjar que la seva llengua em resseguís totes les meves formes. Vaig tenir temps d'agafar suficient aire per tornar a baixar. Pero una mà em va lligar els cabells en una cua.
-Ei, et fa res que hagi pujat?
-Què va! M'agrada estar acompanyada...
I em vaig girar i la seva llengua no em va decebre. Resseguia el coll, les galtes i les orelles. Les mans buscaven les cuixes, les natges i els pits. I jo, sense ni mica de vergonya que ja l'havia perdut tota amb els Orgasmes, li tornava tota la força que ell em donava. La meva boca no tenia prou llavis ni prou llengua per llepar i besar tot el que volia del seu cos. Ni les meves mans aconseguien acariciar tot el que volia que em pertanyés.
Vam tancar-nos al magatzem quan ja no portavem roba. I quan ja no ens va quedar alè vam obrir una ampolla de vodka i vam fer uns glops. Vam ajudar-nos a vestir, amb la boca seca i les mans tremoloses.
El cambrer s'havia fet fonedís a la cuina. Vam seure a la mateixa taula, on hi havia dos nous Orgasmes de Gata. Una altra taula estava ocupada per un grup de nois de la meva edat fent birres. Portava els cabells despentinats i l'F. me'ls va mig pentinar i em parlava amb la mateixa veu ronca d'abans.
-Ei, et fa res que només sigui sexe?
Vaig acabar-me l'Orgasme de cop.
-Què va! N'hi ha prou amb que sigui sexe :)
De tant en tant, ens tornem a creuar. I hem tornat als somriures i salutacions cordials i alguna vegada, quan hem compartit algun cocktail o altre, hem acabat follant al magatzem del bar.
2 dic 2009
cap de setmana intens
amics que arriben en comptagotes als Amics. Xerrar sobre tot i res, de finals i principis, d'amors i desamors, de viatges i rutines. I riure de la Cacatua i de les cares de la gent. Perquè estar amb vosaltres és sinònim de riure a cor que vols. Cantar a la llibertat amb la pell de gallina. Tres mojitos amb els ulls ben oberts i donant peu a nous monòlegs.
Dissabte:
la por d'allò (des)conegut dins dels passadissos infinits i laberíntics del metro de Barcelona. Un sopar a la catalana però multicultural: valencians, bascos i catalans, com en un acudit de política. I recordem de mirar sempre cap enlaire quan passegem per la ciutat per trobar-hi calaveres i ous amagats. Agradable companyia per una nit sorprenent.
27 sept 2009
realitat paral.lela
Estius. Tardors. Primaveres. Innocència. Llepar préssecs i menjar polos. Escoltar cançons del Cohen, del John Lennon, del Bob Dylan. Un concert del Aerosmith, dels Sopa, dels Fundación Tony Manero. Cartes amb poesies, amb lletres de cançons, amb paraules immortals. Mans entrelligades, mirades còmplices. Petons regalats i no volguts. Petons robats. La màgia de la muntanya que porta l'amor. Una cova amb sorpresa. I una sorpresa amb nom de rei. Peu dret. Peu esquerre. I així durant tres anys. Peu esquerre i peu dret. Esbufec i llàgrimes. Miro avall cap al castell d'aquell rei, que ja he vorejat amb passos inquiets. Sort de la música, que m'acompanya. Llums intermitents. Música forta. Des-coneguts. Des-cobriments. Des-enganys. Després de sis anys, un amor d'adolescent. Una aigua. Un llit. Uns cabells. Una història de pel.lícula romàntica i un final d'una de serie b. Dolor. Tan dolor que pensava que havia mort. Només m'havia torçat el peu al pujar un esglaó d'aquests de pedra, anant cap al Far. Paraules exòtiques i seguretat. Decisió egoïsta, final just. Sexe sense sentit. Fals. Divertimento. Divertimento. Divertimento. I ara... aprendre de nou.
He arribat al Far. M'han dit que és allà on pots trobar el camí a seguir, la resposta. Però les onades es belluguen massa i la lluna està en quart (de)creixent. I sona el Julio Iglesias i, amb tot, no puc pensar amb gaire claredat. Per això, suposo, he estat recordant.
6 jun 2009
el secret
18 feb 2009
vampir
21 sept 2008
"abanderados"
9 ago 2008
somnis 2
Avui érem quatre amigues, dinant i passejant per un poble tranquil. Tot semblava estar bé, réiem i exlicàvem anècdotes. Jo em sentia bastant trista per la incertesa d'una relació i els hi explicava tota moixa. Però vaig veure la Mireia amb la mà embenada: resulta que el seu germà li havia ferit la mà! L'havia enganyat, dient-li que li donava unes boletes, uns pins, o algo així petit... i resulta que tenia un ganivet per ferir-la :/ Anem a dinar, i la Sònia es troba amb el seu company dinant amb una altra dona, que resultava que la coneixia. Li agafa un atac de gelosia, està clar. Durant el dinar, parlem d'aquests temes i n'apareix un altre. Resulta que l'Aurora ho havia deixat definitivament amb la seva parella. Les altres, tant la Mireia com la Sònia, ja ho sabien... jo era la única que no i m'he sentit bastant fora de lloc. Tot el somni ha estat bastant trist: les històries de cada una i el sentiment d'estar en un grup on no hi comptes massa... però a més m'adonava que la meva història era una preocupació ben petita al costat dels problemes que tenien les altres! Al final del somni estàvem totes a ca l'Aurora, empaquetant les coses del Jonathan, perquè se les pogués endur... i hem decidit que ens quedàvem a dormir a casa seva i feiem una mena de "festa de pijames" :D
8 ago 2008
somnis
Crec que estava mig desperta, amb els ulls mig oberts/mig tancats, quan m'ha semblat sentir la p**a alarma d'incendis... són tant sensibles aquestes màquines xD Potser és cert que no caldria ser-ho tant, de sensible, no? :P
23 jun 2008
r (expectatives)
9 jun 2008
randomness is beauty
concert, mans, gossos i pandes, boli negre i tinta correguda per la cervesa. llavis i truita (sense formatge ni ceba), baix i dr. House, mirades, somriures. notes, cançons, picades de mans i birra, gambes i frases. rialles... estones... records... carícies. Compartits.
Tancava els ulls i et deia, en silenci, que t'estimo.
26 may 2008
alienígena
(petonets, anna, claire, grisha, jus, petrus)
21 abr 2008
nit de lluna plena
Tu, enmig de la selva, essent estrany per mi. Parles de noms i accions que no domino ni conec. Amb persones com tu.
I jo ploro i tu deus riure. I, de cop, deus pensar en mi. I jo, de cop, deixo de pensar en tu.
Aquesta és la gran diferència entre la teva ànima i la meva.
4 abr 2008
miralls trencats
Avui he somniat en una possible vida si hagués escollit un altre camí... i al final del somni, en contra del que podries preveure, no ha sigut tal i com l'imaginava. Però tot i el final d'escàndol -ja que és el meu somni podria acabar bé, no?- m'ha agradat viure-ho/somniar-ho... i suposo que la vida que visc (la real, no la del llit entre els coixins i amb els ulls tancats) també m'agrada viure-la...
9 mar 2008
belly dancers in da nait
Ahir pensava "que no canvii mai això, que sempre sigui així" i avui penso que tot podrà ser igual o millor :D
Luv U
;*
1 ene 2008
Renaixament i bateig (amb birra)
Com sempre, coses bones i coses dolentes. Qui sap, potser el pitjor i el millor de la meva vida -fins ara- han passat aquest 2007. Com sempre, contradiccions de les meves, qüestions sense resposta.
I ahir va ser un renèixer. Renèixer de les cendres per a aprendre a volar de nou. Algú em va batejar amb cervesa -benaventurats tots ells, benaventurada companya nocturna, benaventurades totes nosaltres- i me n'alegro que els meus rituals siguin tan íntims i discrets que ningú s'hi pugui negar a participar.
FELIÇ 2008
1 dic 2007
reines mores
Les nostres quedades són sempre memorables. Plenes de riures, plenes de paraules, plenes de records i de projectes. I ja farà 2 anys que ens vam conèixer, que ens va unir la Misifú, que vam compartir cafès i cigarros i llàgrimes i riures a cor que vols.
El Xaluca, Can Magadins, la Fageda d'en Jordà, la Uni, ca l'Aran, ca la Sarita... i el que ens queda per fer, per dir, per compartir, per aprendre!
Come on! No way!
petonets, cuques!
5 nov 2007
Gràcies! x))
M'agrades. Per dins i per fora. I t'admiro. I t'agraeixo tot el que em dónes, volent o sense voler. Totes aquestes mirades, abraçades, petons, gestos, somriures... aquests petits detalls del dia a dia. Els d'aquell dia tan especial també.
Llum i més llum. I una capsa de galetes plena de sorpreses. I una planta que encara ha de treure la seva flor més bonica. I diners que no ho poden comprar tot. I llibres escrits i poemes que encara s'han de composar. I joies que fan que em senti més maca, més agradable de mirar, menys insegura de mi mateixa només perquè algú les ha triat especialment per mi. I roba de cuina, blanca i negra, com el ying i el yang... a punt per començar a cuinar aquell plat que farà que disfruti de la teva, de la vostra, companyia amb els 6 sentits.
M'agradeu. Per dins i per fora. I us admiro. I us agraeixo tot el que em doneu, volent o sense voler. Totes aquestes mirades, abraçades, petons, gestos, somriures... aquests petits detalls del dia a dia. Els d'aquell dia tan especial també.
Gràcies! x))