27 mar 2008

comiats i benvingudes

M'acomiado de tots vosaltres, petits mestres de cares adormides i somriures innocents. Voldria recordar-me sempre dels vostres noms, les vostres cares. Segur que recordaré tots aquests dies d'escola, les dedicatòries a les agendes, els crits i els riures, les anècdotes. Gràcies!

Dóno la benvinguda a una nova etapa de la meva vida. Altra vegada un començament, una transformació, desde dins i desde fora. Amb ganes de viure la vida que somio, que he imaginat, que vull. Vénen nous projectes i noves il.lusions. Una nova edició de tria la teva aventura. =)

3 comentarios:

CUCALELLA dijo...

M'encanta, m'encanta i m'encanta. Jo també tinc ganes de noves aventures. A veure que ens depara el futur...Un gran petonet ple de força per a tu!!! ;-)

Cristina S dijo...

Enhorabona! Sempre van bé aquests canvis, sap greu acomiadar-se però suposo que és llei de vida mirar cap endevant :)

LiA dijo...

Gràcies, mosses!! x) aix, quins nervis... :P a veure què passa :D ja aniré explicant ;)