20 ago 2009

crisi de final d'estiu

Com que els humans som animals de costums, cada any per aquestes dates, quan s'acosta l'inici del curs escolar, m'agafa una mena de depre-crisi-apatia-antropfòbia... Suposo que les raons que em penso són les raons que són. Vull dir: bàsicament sento bastanta frustració. Valoro el que ha passat i el que ha de venir i em dóna la sensació que no he fet tot el que volia fer. Em fa pànic perdre el temps i penso que és l'únic que faig. Que no aprofito ni valoro gens tot el que tinc al costat. I això em fa posar trista.

Aquest any, com ja fa temps que em passa. em sento buida, amb moltes ganes de fer coses i amb una mandra inhumana i amb una sensació d'incapacitat molt gran.
Una cosa que em neguiteja és el no saber com, on i quan començaré el curs. Avui m'han dit que és molt probable que encara allargui les vacances una setmaneta o dues més.
Un altre aspecte que em bull pel cap en aquesta època són els nous propòsits: la dieta, el gimnàs, el ioga, psicologia, anar al cinema cada setmana, anar més a concerts i al teatre...
Fins i tot m'estic plantejant fer-me del facebook xD

Sé que em passarà, com passarà aquesta calor i arribarà la tardor (una mena de tardor, clar) i cauran fulles i pluges i encendrem la llar de foc :)

No hay comentarios: