1 ago 2009

sexy pandas in the Riviera

És un món negre i vermell, bàsicament. Els cabells poden ser blaus, negres, rossos, verds o... fins i tot sense cabells. Per primera vegada, s'autoconsideren humans perquè així ho diuen les acreditacions que els grans gurús organitzadors els hi han venut.

Miro i remiro i topo amb dues converses: una, sobre lingÜística -el japonés i el turc-. L'altre sobre els badges de la defcon -que 5 badges junts fan un cercle-. Jo, mentres em priinc la birra al seu costat, veig com els dos grrups s'acaben agrupant a una sola taula i acaben parlant de les llengües indoeuropees i de l'origen de tot plegat, abandonant així la conversa sobre els badges de la convenció que els ha portat a tots aquí.

Entro dissimuladament (o no) fins al final dels passadissos on representa que es fan les xerrades i la CTF. Camino directa i sense dubtar, vaig tirant i penso que si em paren em faré la tonta. Arriba fins allà on, segons diuen els cartells, es fa el concurs. Obro la porto i camino fins on hi ha els sapheads que m'indiquen on hi ha els pandes. No entenc res del que diuen ni del que passa i decideixo marxar. Ara que sé que em puc colar, ja tornaré.

És un món diferent. És estrany per mi però simplement perquè és diferent. Són humans que tenen les seves prioritats però riuen i tenen altres interessos i hi ha dones! i els homes que hi ha somriuen i són sociables. I no fa por està al seu costat... de vegades :P

btw, aquí podeu trobar alguns posts sobre la defcon :) i el blog dels Sexy Pwndas, és clar :P

2 comentarios:

Unknown dijo...

Això m'ho hauràs d'explicar. Però quants dies són? Buuuuf! Jo no sé si podria. Cuida't nuieta!

LiA dijo...

Van ser tres dies de turisme en solitari per una ciutat de plastilina... mentre ells nusepas què feien :P jo caminava i caminava i feia fotoa i vaig anar a un espectacle del cirque de soleil! I survived :D