26 may 2008

alienígena

Dissabte em vaig alienar. No recordo haver pres res que em fes sortir del meu cos. Només em queda una mena de consciència d'haver fet les coses mal fetes, d'haver fet mal a persones a qui m'estimo, d'haver-me transformat en un monstre en qüestió de moments. Hi ha una raó però, racionalment, considero que no era una raó de pes -ni molt menys era cosa seva! ells només estaven allà, fent-me costat!- per treure el drac de llengua viperina i fer-los pagar per un fet que va ser fruit de l'atzar. Només puc dir que ho sento i que intentaré que no es torni a repetir.

(petonets, anna, claire, grisha, jus, petrus)

1 comentario:

CUCALELLA dijo...

De vegades fem coses de les quals ens arrepentim profundament, pero si es demana perdó de tot cor penso que s'han de saber perdonar. Un petonet, maca, no t'amoïnis!!!