21 may 2008

de profes i alumnes II

- Un noi d'orígen magrebí li diu a un altre que ve de Cuba que li havia donat una "colleja" mentres jugàven al pati: "Vete a tu país!"

- Un noi de la classe m'ha dit: "Quieres saber un secreto de este insti? 8 de cada 10 personas de aquí son moros" (he vist més noies amb vel aquí que passejant qualsevol dia pel centre de la meva ciutat).

- I la nena de 2n d'ESO que em preguntava ahir: "Y tu, quién eres?" i jo: " I tu?". Amb aquestes que amb un atac de borderia em respon: "Te he preguntao yo primero!" Li responc que no m'agrada mantenir converses en aquest to i que no li contestaré. Avui, me l'he trobada a la porta del pati. M'ha preguntat que què hi faig aquí, però amb un to més tranquil. Li he preguntat, igual que ahir "I tu?" i m'ha dit "yo 2º de la ESO". Jo li he respost amb un somriure el que hi feia allà a l'institut. Menjaven pipes i tiraven les clofolles a terra.

No hay comentarios: