5 may 2008

olors (del pont)

Olor de maria i de cervesa, d'all i fonoll, de camp i de mar. Olor de gasolina, de suor, de pinassa. Olor de gominoles i de suavitzant de rentar roba. Olor d'espelma que s'apaga i de butifarra socarrimada. Olor de natura, de ciutat adormida, d'eriçons morts i d'aventura. Olor d'improvització i de quadratura del cercle.
La teva olor i la meva.
Olor de llàgrimes salades i somriures dolços. Olor de passat, samfaina i julivert i ambientador barat. Olor de present, luxúria i enveja i sobèrbia. Olor de futur, encens i roses i llimones. Olor de llençols rentats a la tintoreria i de crispetes de microones. Olor de cafè i de limoncello. Olor d'un sopar fet amb amor.

1 comentario:

CUCALELLA dijo...

Mmmmmmm... totes em semblen olors que desperten els meus sentits. Gràcies per donar vida a les meves percepcions. Un gran petonet!!! M'ha agradat molt el teu comentari sobre les pors. Jo no crec pas que tu siguis una poruga, al revés crec que tens un gran valor. ;-)