10 ago 2008

Avui m'he llevat amb una idea que fa temps que em volta pel cap. És una teoria que fa temps que segueixo i que voldria confirmar. És la teoria "Six Degrees" . La veritat és que me n'han passat unes quantes de coses curioses que podrien exemplificar clarament aquesta teoria però mai he arribat a comprovar això que hi ha almenys 6 persones que t'uneixen a una altra. Amb el meu amic Guillem n'he tingut unes quantes: al Jose amic de l'Uri i company seu a la uni; la Lydia, amiga de la facultat meva i companya d'anglès seva... curiositats :P Oh! una altra: fa anys vaig conèixer un noi per internet que resulta que és amic de tota la vida de la parella de la meva amiga Belén!Aquí explico com de cop i volta me n'adono que ell i jo (som de ciutats diferents, d'àmbits diferents, d'edats diferents!) tenim una coneixença en comú xD inimaginable! :P I avui, no sé perquè, em llevo amb aquesta obsessió... i em torturo pensant que potser el meu ex coneix a l'actual parella de la seva ex perquè treballen junts en el mateix projecte xD rebuscat,oi? xD

P.S. si teniu anècdotes d'aquestes, feu-m'ho saber que ho trobo molt curiós thx ^^

No hay comentarios: