9 ago 2008

somnis 2

(( alguna cosa té aquest llit/aquesta ciutat/aquesta situació que em fa somiar tant))

Avui érem quatre amigues, dinant i passejant per un poble tranquil. Tot semblava estar bé, réiem i exlicàvem anècdotes. Jo em sentia bastant trista per la incertesa d'una relació i els hi explicava tota moixa. Però vaig veure la Mireia amb la mà embenada: resulta que el seu germà li havia ferit la mà! L'havia enganyat, dient-li que li donava unes boletes, uns pins, o algo així petit... i resulta que tenia un ganivet per ferir-la :/ Anem a dinar, i la Sònia es troba amb el seu company dinant amb una altra dona, que resultava que la coneixia. Li agafa un atac de gelosia, està clar. Durant el dinar, parlem d'aquests temes i n'apareix un altre. Resulta que l'Aurora ho havia deixat definitivament amb la seva parella. Les altres, tant la Mireia com la Sònia, ja ho sabien... jo era la única que no i m'he sentit bastant fora de lloc. Tot el somni ha estat bastant trist: les històries de cada una i el sentiment d'estar en un grup on no hi comptes massa... però a més m'adonava que la meva història era una preocupació ben petita al costat dels problemes que tenien les altres! Al final del somni estàvem totes a ca l'Aurora, empaquetant les coses del Jonathan, perquè se les pogués endur... i hem decidit que ens quedàvem a dormir a casa seva i feiem una mena de "festa de pijames" :D

No hay comentarios: