8 ago 2008

somnis

Avui he somniat coses ben estranyes. Per exemple, que el meu amic Marc es casava amb la (seva) amiga Esther per una raó pràctica: pels regals que donaríem els convidats. I això que l'Esther (que jo sàpiga) té parella... i al Marc (que jo sàpiga, clar) no està enamorat d'ella secretament. També hi havia el Xavi M. que feia una sessió de solàrium amb una samarreta groga (!) i anava amb els cabells tallats a l'alçada de les espatlles. Cal dir que m'he adormit vestida :P
Crec que estava mig desperta, amb els ulls mig oberts/mig tancats, quan m'ha semblat sentir la p**a alarma d'incendis... són tant sensibles aquestes màquines xD Potser és cert que no caldria ser-ho tant, de sensible, no? :P

3 comentarios:

Cristina S dijo...

Diuen q el groc és el color de la intuïció, de la intel·ligència i del pressentiment. Si estava en samarreta groga per alguna cosa serà :P

Els somnis són ben estranys. Les terres angleses et fan volar el cap!

LiA dijo...

aish, gudulina... no em diguis això del color groc :/ jijiji ja t'explicaré :P aish... i per què creus que serà??? uhmmmm...

q abraçada, guapa!

Cristina S dijo...

:P tu sabràs pq serà... ;)